Tuesday 11 March 2014

Лавандула и Мащерка за сватба :: Lavender and Thyme wedding




Миналата седмица беше една от най-натоварените ми въобще.

Получих запитване за поръчка за сватба. Но този път не за булката, а за шаферките. Всички! :)

Още тогава се чудех дали ще успея да се справя, но честно казано и идея си нямах, че ще отнеме тооолкова много време.

Темата на сватбата е лавандула, така че тя си избра по един чифт малки обечки за всяка от шаферките, както и подаръци за майка й и бъдещата й свекърва.

Исках да направя и нещо допълнително, затова изпратих по една малка лавандулова ароматна торбичка за всяка една, както и специално бижу за булката.

Последният детайл беше ръчно изработена картичка, която да допълва целия комплект.

Изработката на бижутата ми отне 5 дни и нямаше да се справя и за два пъти по толкова, ако не беше майка ми, която ми помогна са пълненето на сферичките.

После се започна едно голямо опаковане. Избрах допълнителна бяла дантела за кутийките, така че да се връзва с лавандуловите торбички. Добавих от същата дантела и на картичката.

Украсих всичко със специално принтирани етикетчета с имената на шаферките, малко фестука за акцент и мнооого перли, които въобще не се виждат на снимките.

А снимките хич не станаха хубави, затова и все отлагах тая публикация. Беше толкова студено в събота, че въобще не ми се излизаше да снимам навън, където обикновено правя всички снимки.

И после мноого съжалявах - снимките са прекалено контрастни и не се виждат малките детайли по опаковките и картичката.

 И след толкова много приготовления, изработка, опаковане и какво ли още не, накрая ми беше наистина мъчно да се разделя с цялата дружина бижута и кутийки. 

А те отпътуваха към САЩ и се надявам да пристигнат благополучно и да зарадват много новите си собственички.




*и една малка молба в допълнение - мащерката ми свърши и ако някой има такава изсушена, но с големи, ярки цветове, моля да се свърже с мен и да ми каже колко ще струва :)


_____________________


Повече информация за бижутата, както и други подобни, 
може да намерите на страницата във фейсбук

No comments:

Post a Comment