Wednesday 19 March 2014

Пролетни цветя! :: Spring flowers!



При мен пролетта вече дойде! Маалко по-рано от официалната такава, но все пак много цветна и слънчева :))

След 63465475432 опита да суша цветя, така че да запазят цвета и яркостта си, най-накрая успях! Всъщност цветовете дори стават по-наситени и тъмни, а някои от листенцата добиват наистина интересна форма. Ако измисля и начин как да запазват еластичността си, ще бъде прекрасно.

Та, за цветовете... Например карамфилът. По принцип това никога не съм го харесвала, заради символиката, която носи определен цвят от него. 

Обаче трябва да призная, че ми стана любимо, заради начина по който изглежда като се изсуши - всяко листенце започва с ярък, наситен цвят и завършва с много нежен, блед нюанс са зеленото. Сложено в сферичката, наистина изглежда интересно :)

Нямах търпение да изчакам моите цветя да цъфнат най-накрая и когато това стана, си напълних цяла торбичка. За щастие, сме засадили много, та поне останаха някои да ни радват с красотата си и свежи :)

Тази седмица очаквам да ми пристигнат и малките сфери и нямам търпение да пробвам и обеци с тях. Вече имах една поръчка (за едни прекрасни слънчеви дами) за големи обеци с прасковения карамфил и според мен поне наистина се получиха много интересни и свежи :)

Ако имате предпочитания към някое цвете и то е в сезона, пишете :)) Винаги е интересно да се изпробват нови неща :)

О, и да - знам за люляка :)) Вече няколко от вас ми писаха, но ще трябва да го изчакаме търпеливо до май :)




  __________________________
Повече информация за бижутата, както и други подобни, 
може да намерите на страницата във фейсбук



  __________________________
Повече информация за бижутата, както и други подобни, 
може да намерите на страницата във фейсбук

No comments:

Post a Comment