Sunday 21 July 2013

Добре дошли!


Винаги съм се стремяла да акцентирам върху това, че Little Things са създадени за вас, а не от мен. Т.е. умишлено съм избягвала да насочвам вниманието върху това кой ги е създал, защото смятам, че е по-важно какво послание носят и за кого са направени.

Според мен едно бижу трябва да пасва на притежателя си, сякаш е създадено за него, а не като аксесоар, носещ определено име или бранд.

Поради тези съображения, това ще е един от малкото пъти, в които ще разкажа малко за себе си и за идеята Little Things. :)



Идеята за Little Things дойде някъде в края на февруари... 

Няколко месеца по-рано напуснах работата си в София, където бяхме живяли последните няколко години, и решихме да се преместим в Пловдив.

Направихме си цялостен ремонт и след като вече се бях специализирала и в боядисване, фугиране, редене на ламинат и какво ли още не, реших че може да се захвана и с работа, различна от икономиката. 

От малка обичам да се занимавам с рисуване и всичките му производни, но така и не стигнах по-далеч от няколко курса през годините. В последствие много ми хареса и фотографията, шиенето, плетенето, "направи си сам"-проектите и затова някак си естествено дойде идеята да ги съчетая всички тях в... бижутата :)
 
Исках да създам цялостна концепция, която да намира отражение в начина на представяне на бижутата, в логото и най-вече - в отношението към всеки клиент :) Доколко съм успяла - вие ще кажете.

Слогънът всъщност казва всичко - Take time to enjoy the little things in life. И наистина смятам, че е така - отделете време да се радвате на малките неща в живота - на всяко едно! В крайна сметка, те се оказват най-важните :)

Повече за малките неща може да прочетете и в описанието на всеки албум бижута на страничката във facebook - www.facebook.com/LittleThingsJewelry .

Ето и въпросната "работилничка", където се създават бижутата на Little Things! :)

Тази е една от любимите ми стаи, откакто се преместихме, най-вероятно защото сами си направихме и мебелите в нея. Всичките са пребоядисани и преправени от стари неща, а декорацията е събрана откъде ли не или пак от типа "направи си сам".

Към днешна дата в стаята има още какви ли не материали, хартии, бои и инструменти, но пък точно това е, което винаги сме искали - стая, която да събира всичките творчески идеи. :)




No comments:

Post a Comment